Servicii oferite - ES Consulting
- Evidenta contabila primare si prelucare informatica a documentelor contabile;
- Contabilitate financiara si de gestiune;
- Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala, jurnalelor de TVA;
- Intocmirea balantei de verificare lunare;
- Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora;
- Intocmirea si depunerea bilantului contabil, a declaratiilor privind taxele si impozitele;
- Consultanta si asistenta pentru emiterea, receptia, arhivarea documentelor si organizarea contabilitatii primare;
- Reprezentarea in relatiile cu organele de control ale Ministerului Finantelor Publice si ale Inspectoratului Teritorial de Munca;
- Obtinerea de certificate fiscale.
- Consultanta contabila si instruire privind conducerea si organizarea evidentei
- Intocmirea statelor de salarii si inregistrarea lor la ITM;
- Intocmirea si inregistrarea declaratiilor lunare catre:
- Inspectoratul Teritorial de Munca, Somaj, Casa Asigurarilor Sociale de Sanatate, Casa Asigurarilor Sociale (Casa de Pensii)
- Intocmirea si inregistrarea contractelor de munca si intermedierea operatiunilor la Inspectoratul Teritorial de Munca;
- Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
- Intocmirea Registrului general de evidenta a salariatilor;
- Intocmirea adeverintelor de salariu;
- Intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului;
- Consultanta privind salarizarea;
- Intocmirea ordinelor de plata pentru contributiile aferente salariilor;
- Intocmirea fiselor fiscale pentru angajati la sfarsit de an.
- Stabilirea impozitului pe profit, intocmirea si cretificarea declaratiei cu viza consultantului fiscal.
- Calcularea, intocmirea si depunerea Decontului de TVA
- Intocmirea si depunerea Declaratiilor privind obligatiile de plata la Bugetul de stat si Bugetul asigurarilor sociale
- Intocmirea declaratilor informative privind achizitiile si livrarile intracomunitare de bunuri si servicii
- Analize economico-finaciare si fiscale.
- Consiliere privind alegerea regimului fiscal (platitor de impozit pe venit sau pe profit)
- Analize si comparatii fiscale aferente diferitelor regimuri de impozitare.
- Consultanta fiscala in relatia cu nerezidentii
- Informari periodice referitoare la modificarile legislative cu incidenta asupra activitatii clientului
- Expertize judiciare si extrajudiciare.
- Certificare de bilant contabil.
- Asistenta in calitate de expert contabil consultant in instanta.
- Intocmire si certificare raport final pentru radiere de firma.
- Intocmire proiect de fuziune in caz de reorganizare prin fuziune.
- Intocmire proiect de divizare in caz de reorganizare prin divizare.
- Intocmire documentatii de credit.
- Intocmirea si depunerea spre publicare a hotararii de lichidare
- Exercitatarea atributiei de lichidator judiciar sau extrajudiciar
- Exercitatrea atributiei de administrator judiciar sau special
- Efectuarea operatiunii de lichidare voluntara si radiere societatii din evidenta Registrului Comertului si Administratia Financiara
- Intocmirea documentatiei juridice privind lichidarea, fuziunea, divizarea.
- Salvgardarea intreprinderii aflate in dificultate, in vederea continuarii activitatii acesteia, a pastrarii locurilor de munca si a acoperirii creantelor prin proceduri amiabile si renegociere a creantelor sau a conditiilor acestora in conformitate cu prevedrile Legii 381/2009 privind introducerea concordatului preventive si a mandatului ad-hoc.
- Auditare situatii financiare anuale.
- Certificare proiecte cu finantare nerambursabila.
- Servicii conexe auditului financiar.
- Infiintari firme.
- Inregistrarea la Registrul Comertului a oricaror modificari efectuate de actionariat in structura si/sau organizarea societatii.
- Modificarea actului constitutiv al societatii.
- Schimbarea denumirii, a formei juridice sau a sediului societatii.
- Majorarea sau reducerea capitalului social.
- Excluderea sau retragerea partilor sociale.
- Cesiunea partilor sociale.
- Numirea, revocarea si schimbarea administratorilor.
- Intreruperea temporara a activitatii.
- Reluarea activitatii dupa perioada de suspendare.
Pretul este negociabil si difera in functie de domeniul de activitate, complexitatea lucrarilor si volumul documentelor.