Servicii oferite - ES Consulting

  • Evidenta contabila primare si prelucare informatica a documentelor contabile;
  • Contabilitate financiara si de gestiune;
  • Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala, jurnalelor de TVA;
  • Intocmirea balantei de verificare lunare;
  • Stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora;
  • Intocmirea si depunerea bilantului contabil, a declaratiilor privind taxele si impozitele;
  • Consultanta si asistenta pentru emiterea, receptia, arhivarea documentelor si organizarea contabilitatii primare;
  • Reprezentarea in relatiile cu organele de control ale Ministerului Finantelor Publice si ale Inspectoratului Teritorial de Munca;
  • Obtinerea de certificate fiscale.
  • Consultanta contabila si instruire privind conducerea si organizarea evidentei
  • Intocmirea statelor de salarii si inregistrarea lor la ITM;
  • Intocmirea si inregistrarea declaratiilor lunare catre:
  • Inspectoratul Teritorial de Munca, Somaj, Casa Asigurarilor Sociale de Sanatate, Casa Asigurarilor Sociale (Casa de Pensii)
  • Intocmirea si inregistrarea contractelor de munca si intermedierea operatiunilor la Inspectoratul Teritorial de Munca;
  • Intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
  • Intocmirea Registrului general de evidenta a salariatilor;
  • Intocmirea adeverintelor de salariu;
  • Intocmirea notelor de lichidare pentru personalul beneficiarului;
  • Consultanta privind salarizarea;
  • Intocmirea ordinelor de plata pentru contributiile aferente salariilor;
  • Intocmirea fiselor fiscale pentru angajati la sfarsit de an.
  • Stabilirea impozitului pe profit, intocmirea si cretificarea declaratiei cu viza consultantului fiscal.
  • Calcularea, intocmirea si depunerea Decontului de TVA
  • Intocmirea si depunerea Declaratiilor privind obligatiile de plata la Bugetul de stat si Bugetul asigurarilor sociale
  • Intocmirea declaratilor informative privind achizitiile si livrarile intracomunitare de bunuri si servicii
  • Analize economico-finaciare si fiscale.
  • Consiliere privind alegerea regimului fiscal (platitor de impozit pe venit sau pe profit)
  • Analize si comparatii fiscale aferente diferitelor regimuri de impozitare.
  • Consultanta fiscala in relatia cu nerezidentii
  • Informari periodice referitoare la modificarile legislative cu incidenta asupra activitatii clientului
  • Expertize judiciare si extrajudiciare.
  • Certificare de bilant contabil.
  • Asistenta in calitate de expert contabil consultant in instanta.
  • Intocmire si certificare raport final pentru radiere de firma.
  • Intocmire proiect de fuziune in caz de reorganizare prin fuziune.
  • Intocmire proiect de divizare in caz de reorganizare prin divizare.
  • Intocmire documentatii de credit.
  • Intocmirea si depunerea spre publicare a hotararii de lichidare
  • Exercitatarea atributiei de lichidator judiciar sau extrajudiciar
  • Exercitatrea atributiei de administrator judiciar sau special
  • Efectuarea operatiunii de lichidare voluntara si radiere societatii din evidenta Registrului Comertului si Administratia Financiara
  • Intocmirea documentatiei juridice privind lichidarea, fuziunea, divizarea.
  • Salvgardarea intreprinderii aflate in dificultate, in vederea continuarii activitatii acesteia, a pastrarii locurilor de munca si a acoperirii creantelor prin proceduri amiabile si renegociere a creantelor sau a conditiilor acestora in conformitate cu prevedrile Legii 381/2009 privind introducerea concordatului preventive si a mandatului ad-hoc.
  • Auditare situatii financiare anuale.
  • Certificare proiecte cu finantare nerambursabila.
  • Servicii conexe auditului financiar.
  • Infiintari firme.
  • Inregistrarea la Registrul Comertului a oricaror modificari efectuate de actionariat in structura si/sau organizarea societatii.
  • Modificarea actului constitutiv al societatii.
  • Schimbarea denumirii, a formei juridice sau a sediului societatii.
  • Majorarea sau reducerea capitalului social.
  • Excluderea sau retragerea partilor sociale.
  • Cesiunea partilor sociale.
  • Numirea, revocarea si schimbarea administratorilor.
  • Intreruperea temporara a activitatii.
  • Reluarea activitatii dupa perioada de suspendare.

Pretul este negociabil si difera in functie de domeniul de activitate, complexitatea lucrarilor si volumul documentelor.